שולחנות משחק לאירועים בחיפה

שולחנות משחק לאירועים בחיפה – זה רק סלברייט.

חברת סלברייט החברה המובילה בהשכרת שולחנות משחק לכל סוגי האירועים בחיפה מביאה לכם את מגוון שולחנות משחק הגדול ביותר.

כל מה שאתם צריכים לאירוע מושלם במקום אחד. 

אצלנו בסלברייט תמצאו שולחנות הוקי אוויר, שולחנות סנוקר, עמדות מולטימדיה ומציאות מדומה להשכרה במחירים חסרי תקדים החל מ 99 ש"ח בלבד לכל שולחן משחק. כל השולחנות שלנו קלים ונוחים להרכבה ומתאימים לכל סוגי האירועים. 

אם בא לכם להפוך את האירוע שלכם למיוחד כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לחייג אלינו כבר עכשיו, לבחור את הושלחנות שאתם רוצים ואנחנו כבר נדאג להביא אותם עד אליכם, להרכיב אותם ואפילו נצמיד איש צוות מקצועי שילווה את השחקנים במהלך האירוע. או לחילופין אתם יכולים להגיע עד אלינו, לקבל הדרכה קצרה כיצד מרכיבים את השולחנות ולהרכיב אותם באירוע שלכם.

סלברייט אטרקציות לאירועים – אנו היחידים בחיפה שיש לנו את כל סוגי שולחנות המשחק המובילים והאיכותיים ביותר.

לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, מה הקונספט של האירוע, מה גודל השטח שעומד לרשותכם להצבת שולחנות משחק לאירועים, אנחנו בסלברייט נתאים לכם את חבילת שולחנות המשחק המושלמת עבורכם.

האטרקציה הכי טובה שאתם יוכלים להוסיף לאירוע שלכם היא כמובן שולחנות משחק, במקום שכל האורחים שלכם באירוע רק ישחקו בנייד שלהם כל הערב, אתם יכולים פשוט להוסיף שולחנות משחק ותת להם לעזוב לרגע את הנייד ולשחק קצת סנודר, או כדורגל שולחן ואפילו הוקי אוויר.

 

שולחנות משחק לאירועים בחיפה סלברייט
שולחנות משחק לאירועים בחיפה
שולחנות משחק לאירועים בכפר סבא
שולחנות משחק לאירועים
אטרקציות לאירועים

שולחנות משחק לבר מצווה בחיפה 

הילד שלכם חוגג בר מצווה ואתם מזמינים את כל החברים של השכבה, לא רק החברים של השכבה מגיעים לאירוע של הילד שלכם אלא עוד אורחים שיכולים להנות משולחנות משחק.

אבל החשיבות של שולחנות משחק וכמובן עוד מגוון אטרקציות לאירועים היא בעלת משמעות רבה. 

אם אתם רוצים שהאורחים שלכם באירוע רק ישבו בצד עם הטלפון הנייד שלהם אז כדאי שתוותרו על הוספת שולחנות משחק, אבל אם בא לכם לפנק את האורחים שלכם ולהעניק להם באמת את האירוע המושלם והטוב ביותר, כדאי מאוד לשקול הוספת כמה שולחנות מיוחדים.

אנו בסלברייט נארגן לכם את הכל בצורה הטובה ביותר, נראה מהם תחומי העניין של הילד והחברים שלו, מה הם אוהבים (ב99.9% מהמקרים זה משחקי אקס בוקס ונציב כמה עמדות משחק) ויש מקרים שהילד משחק בקבוצת כדורסל או כדורגל, אנחנו נציב עמדת קליעת סלים עם ניקוד, או אפילו נציב לכם שער כדורגל חשמלי, עם שוער חשמלי שיעצור את הגולים של כל הילדים. אם כל זה לא מספיק לכם, תמצאו אצלנו עוד המון אטרקציות אחרות ושולחנות משחק בכל הסוגים והגדלים, כאלו שכולם אוהבים.

למה דווקא השולחנות של סלברייט?

שואלים את עצמכם למה דווקא השולחנות שלנו? הנה כל הסיבות להבין למה דווקא השולחנות שלנו זה מה שאתם צריכים לאירוע בר המצווה שאתם חוגגים.

  • ניקיון ללא פשרות : כל שולחנות המשחק עוברים חיטוי וניקוי יסודי לפני כל אירוע. שיהיה לאורחים שלכם נעים לשחק בשולחנות.
  • עמידות בכל תנאי השטח ומזג האוויר : לא משנה אם אתם חוגגים אירוע בחוץ בשטח או במקום סגור, השולחנות שלנו בסלברייט הם שולחנות משחק שעמידים לכל תנאי השטח ומזג האוויר בצורה הטובה ביותר.
  • בטיחות מעל הכל : חלק משולחנות המשחק פועלים על חשמל, כל העמדות בעלות תו תקן ISO המחמיר ביותר באירופה! שולחנות משחק בעלי תו תקן ישראלי לרבות תו תקן נוסף אירופאי מחמיר במיוחד. ככה שאתם יכולים להיות רגועים שהכל בטוח ומתאים לשימוש בתנאים קיצוניים.
  • המגוון הגדול ביותר : כל סוגי שולחנות משחק הקיימים, לא משנה איזה שולחן משחק אתם רוצים באירוע, תמצאו אותו רק אצלנו בחברת סלברייט.
חיפוש

תוכן עניינים

אהבתם? שתפו...
Call Now Button