שולחנות משחק לבר מצווה

שולחנות משחק לבר מצווה

אם אתם מחפשים שירות של השכרת שולחנות משחק לבר מצווה , הגעתם אלינו לסלברייט החברה המובילה והמקצועית בישראל שמספקת שירות של השכרת שולחנות משחק לאירועים במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד. 

אתם רוצים להפיק משהו מיוחד לבר מצווה שאתם חוגגים? רוצים שהחגיגה תהיה מיוחדת ובלתי נשכחת? כל מה שאתם צריכים בשביל שהאירוע יהיה מיוחד הוא להוסיף כמה אלמנטים מיוחדים שיהפכו את החגיגה להיות מיוחד ואחד מאותם אלמנטים הוא כמובן אטרקציות מיוחדות שילדים אוהבים ובראשם שולחנות המשחק המיוחדים שיש לנו בסלברייט להציע לכם. 

בר מצווה האירוע הכי חשוב

אם בעבר היינו רגילים שאירועי בר מצווה הם אירוע סימלי, כזה שהתוכן באירוע הוא החשוב ביותר, היום המציאות היא שונה. היום אירועים אלו מתקיימים במטרה להיות האירוע הכי מפואר שראו החברים, אירוע שיש בו הכל ואין דבר כזה "יותר מידי" באירוע והכל כבר אפשרי. בתור חברה שמספקת שירות של אטרקציות לאירועים כבר שנים ארוכות, אנו רואים את העלייה בביקוש לאטרקציות מיוחדות ומקוריות יותר. 

בגלל המציאות המורכבת לא פעם העלויות של הפקת אירוע מיוחד היא משהו שכל אחד יכול להרשות לעצמו. לכן, אנחנו בסלברייט החלטנו לשנות את חוקי המשחק ולהביא לכם שולחנות משחק לבר מצווה תוך הקפדה על מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד! מחירים נוחים והוגנים לכל כיס שכל אחד יכול להרשות לעצמו לעמוד בסטנדרטים החדשים שאותה מציבה לנו המציאות. אם המורכבות הזאת לא מספיקה, ברקע נושף לו יוקר המחייה והעלות הגבוה של אולמות אירועים שגם הם נאלצים להעלות מחירים שבסופם הכל מתגלגל על בעלי האירוע שמוצאים עצמם נאבקים ביצירת אירוע מפואר בתקציב מוגבל. אז אם אתם לא רוצים להתפשר ורוצים לקבל מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד, אנחנו כאן לעשות עבורכם את הטוב ביותר ולהפוך האירוע שלכם להיות האירוע המושלם עם אטרקציות משחק חדשות ומרשימות לבר מצווה שהן מאוד מיוחדות ומגוון שולחנות משחק חדישים לרבות עמדות מולטימדיה, אטרקציות וצילום אירועים יוקרתי ומיוחד. 

שלא יהיו תקועים עם הסמארטפון

להפיק אירוע לנערים זאת משימה מורכבת ולא פשוטה, במיוחד שאתם צריכים להתמודד מול מערכת מתוחכמת מאוד שישבו עליה טובי המוחות בעולם בכדי ליצור עניין באותם נערים, המערכת המתחכמת הזאת היא לא אחרת מאשר הסמארטפון שיש היום לכל נער ונערה בישראל, מכשירים משוכללים שהעלות שלהם לפעמים כל כך גבוה שלא להאמין שהורים רבים רוכשים את המכשיר הזה עבור הילד שלהם. כל מכשיר כולל בתוכו המון אפליקציות משחק מאוד מתקדמות.

אז איך אפשר להפיק אירוע מיוחד בזמן שצריכים לגרום לאותם ילדים שמגיעים לחגוג לא להיות תקועים עם הסמארטפון, באמצע משחק? כל מה שאתם צריכים זה להוסיף כמה שולחנות משחק לרבות כמה עמדות מולטימדיה שיש בהם את מה שהילדים באמת אוהבים. 

האירוע וחלקיו : לבר מצווה כמו כל אירוע אחר, מתחלק לשלושה חלקים מרכזיים, החלק הראשון הוא קבלת הפנים, זה החלק שבו כולם מתכנסים לאירוע, עוד לפני הכניסה לאולם והישיבה מול השולחנות. גם החלקים המרכזיים האלו מתחלקים לעוד חלקים קטנים (עליהם נסביר בהמשך) אבל שלושת החלקים המרכזיים והחלק הראשון הוא קבלת הפנים, כאן מתחילה כבר החגיגה. גם אם בחרתם לחגוג אירוע באולם אירועים או לחגוג אותו במועדון לבר / בת מצווה יש קבלת הפנים ובכדי לתת תחושה והרגשה הנכונה, שולחנות משחק שיוצבו בקבלת הפנים יצרו עניין באותם חברים שמגיעים לחגוג, המשמעות היא שלא צריכים רק להזמין שירות של השכרת שולחנות משחק לבר מצווה, אלא צריכים להבין את החשיבות של בחירה נכונה של שולחנות משחק הקיימים, הסיבה היא השטח הפיזי שיש לכם באותו אולם ועד כמה אפשר להכניס לשם שולחנות משחק, תחומי העניין של החברים ומה הם יעדיפו, האם אלו יהיו עמדות מולטימדיה או שאלו יהיו עמדות כמו השוער הרובוטי, שולחנות סנוקר והכל בתיאום והכרה מול נער בר המצווה שיודע ומכיר את החברים שמגיעים לבר מצווה.

אז אם עד היום הייתם בטוחים כי בכל אירוע יש אותם שולחנות משחק, זה כי עדיין לא הכרתם את מגוון השולחנות שיש לנו בסלברייט להציע. 

אחרי קבלת הפנים, החלק הבא הוא הישיבה סביב השולחנות ואז הכניסה המרשימה של נער בר המצווה. זהו החלק השני שהוא כולל בתוכו ריקודים, הקייטרינג ואת ההפעלה של המוזיקה באירוע שלה דואג התקליטן באירוע שלכם. 

החלק השלישי והאחרון הוא השלב שבו האורחים מתפזרים וגם כאן אתם יכולים לדאוג לעוד אטרקציה שאותה האורחים לוקחים איתה והיא לא אחרת כמובן מאשר אטרקציית צילום מגנטים לאירועים שכדאי לכם מאוד לשלב ולהוסיף אותה לבר מצווה שלכם. אטרקציה מיוחדת שכל אחד ישמח לקבל מזכרת מיוחדת מהאירוע שלכם.

התשובות לכל השאלות

לא פעם עולות המון שאלות לגבי שולחנות משחק לבר או בת מצוה ומה הדרך הטובה ביותר להפוך אירוע לבר מצווה מיוחדת ומרשימה, אז אספנו את השאלות המרכזיות והבאנו לכם כל התשובות, הכל במטרה שתוכלו להפיק את האירוע המיוחד ביותר שיש.

כמה עולה השכרת שולחנות משחק לבר מצווה ?

העלות של השכרת שולחנות משחק לבר מצווה יכולה להשתנות בהתאם לחבילה שאתם רוצים לאירוע שלכם.

יש לנו להציע לכם שולחנות משחק לבר מצווה בחבילה בסיסית שכוללת 4-5 שולחנות החל מ 1000 ש"ח וגם יש חבילות שכוללות הצבת עמדות מולטימדיה לאירועים שזה מגיע עם תג מחיר שונה שיכול גם לעבור את מחיר של 1500 ש"ח. לכן, רגע אחד לפני שאתם בוחרים חבילה לבר מצוה צריך לקחת בחשבון את גודל האירוע, כמות מוזמנים והאם בכלל השטח במקום מאפשר להציב יותר שולחנות משחק.

למה כדאי להוסיף שולחנות משחק לבר מצוה ?

מעבר לזה שמדובר על אטרקציה ייחודית מאוד, שולחנות משחק לבר מצוה הופכות את האירוע ליותר אטרקטיבי. מה שנותן חוויה ממש טובה לכל מי שמגיע לחגוג איתכם.

השכרת משחקים לבר מצווה – להפוך את האירוע לחוויה

בזמן ששירות השכרת משחקים לבר מצווה הפך להיות שירות שנחשב לכזה שרק מעטים יכולים להרשות לעצמם, אנחנו בסלברייט החברה המובילה להפקת אטרקציות לאירועים משנים את הדברים!.

כי מאז שאנחנו כאן חוקי המשחק השתנו. אצלנו תוכלו למצוא מגוון משחקים לבר מצווה עם מבצעים משתלמים במיוחד, כי השכרת שולחנות משחק יכולה לעשות שינוי מאוד גדול באירוע שלכם.

לא משנה איזה משחקים אתם מחפשים לבר מצווה, אצלנו תהנו משירות השכרת הציוד והקונסולות המשתלם ביותר שכולל:

משחקים ל XBOX – כולל קונסולות משחק וגם עמדות מולטימדיה לאירועים.

השכרת משחקים ל playstation5 וגם 4.

השכרת משחקי חברה לבר מצווה שכוללים לא רק שולחנות משחק אלא גם מתנפחי מים להשכרה לאירועים אם אתם חוגגים בר מצווה בבריכה או בקאנטרי.

רוצים לשלב משחקי קונספט לבר מצווה?

גם לזה אנחנו מביאים לכם את הפתרון המושלם!

אם אתם חוגגים בר מצווה בנושא כדורגל, אנחנו נדאג ונביא לכם משחקים לבר מצווה באותו קונספט של כדורגל, משחקי FIFA החדשים ביותר לכל קונסולות משחק הקיימות.

חיפוש

מאמרים אחרונים שעלו

תמונות מהאירועים במיוחדים שלנו
אהבתם? שתפו...
Call Now Button