שולחנות משחק לאירועים בכפר סבא

שולחנות משחק לאירועים בכפר סבא זה רק סלברייט

אם אתם מחפשים שולחנות משחק לאירועים ורוצים לקבל את השולחנות המיוחדים והמתקדמים ביותר, בנוסף אתם רוצים להנות ממחיר משתלם במיוחד, הגעתם למקום הנכון! חברת סלברייט מספקת השכרת שולחנות משחק לכל סוגי האירועים בכפר סבא והכל במחירים הזולים והמשתלמים ביותר.

סלברייט אטרקציות לאירועים היא החברה מהוותיקיות בישראל בהפקת כל סוגי האטרקציות לכל סוגי האירועים. חברת סלברייט נוסדה בשנת 2007 ומאז ועד היום אנו גאים להיות חלק מהמון אירועים.

שולחנות משחק לאירועים בכפר סבא
שולחנות משחק לאירועים
השכרת שולחנות משחק לאירועים בכפר סבא_640x426
אטרקציות לאירועים

רוצים לחגוג אירוע מיוחדובלתי נשכח? בשביל זה אנחנו כאן! לתת לכם את האפשרות להפוך את האירוע שלכם למיוחד ובלתי נשכח והכל במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד. אנו מביאים לכם מגוון שולחנות משחק ברמה הגבוה ביותר!

כל שולחנות המשחק שלנו בחברת סלברייט מגיעים ברמת ניקיון מלאה ללא פשרות, התאמה במגוון גדלים מיוחדים בהתאם לשטח שיש לכם באולם בכדי שתוכלו להציב שולחנות מיוחדים גם באולמות אירועים קטנים שהמקום בהם לא גדול במיוחד. אז רגע אחד לפני שאתם מקבלים החלטה, הבאנו לכם את כל המידע החשוב ביותר על כל שולחנות המשחק שיש לנו להציע לכם ומעל הכל את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר שתוכלו למצוא!.

שולחן סנוקר :

שולחן סנוקר הוא שולחן שיש לו שישה כיסים מסביב לקצה משטח המשחק. המשחק משוחק על ידי שני שחקנים שמתחלפים להכות כדורים לכיסים של השחקן השני.

המשחק משוחק על שולחן עם שישה כיסים, או חורים, מסביב לקצה שלו. המשחק משוחק על ידי שני שחקנים שמתחלפים להכות כדורים זה לכיס של זה.

שולחנות סנוקר הם סוג של שולחנות המשמשים למשחק סנוקר. הם בדרך כלל בצורת ריבוע ויש להם 6 כיסים בפינות.

השולחן מחולק לשני חצאים על ידי כרית אנכית הנקראת "קו הבולק", שבדרך כלל ממוקמת במרחק של כ-18 אינץ' מכרית הקצה. צורת ה"D" שנוצרה על ידי קו הגוש וכרית הקצה מגדירה תעלה הנקראת "הD".

שולחן הוקי אוויר : 

שולחן הוקי אוויר הוא משחק לשני שחקנים. משטח המשחק הוא שולחן חלק, בעל חיכוך נמוך עם תעלות צרות מסביב לקצוות ודפנות משטח המשחק כדי להכיל את זרימת האוויר.

שולחנות הוקי אוויר משוחקים בדרך כלל בחדרי פנאי, מרכזי בידור משפחתיים, מסעדות, ברים ומסגרות חברתיות אחרות.

ניתן לשחק את המשחק על שולחן או על משטח החלקה על הקרח.

שולחן הוקי אוויר הוא משחק על שולחן שמשחקים בו שני שחקנים. שולחן הוקי אוויר עשוי לרוב מעץ, אך יכול להיות גם ממתכת או פלסטיק.

לשולחן הוקי אוויר יש משטח משחק שטוח וחלק ובדרך כלל בצבע לבן או שחור. ישנן שתי שערים בקצוות מנוגדים של המשטח, המוגבהות מעל משטח המשחק, וממוקמות כך שהן משני צידי הקצה הארוך של הטבלה. לשערים יש רשתות לתפוס פאקים מזריקות לשער.

הדיסק הוא דיסק קטן וקשיח שיושב בחריץ בקו האמצע מתחת למשטח המשחק ומחליק מסביב כשהוא יוצר מגע עם משטח זה ועם מטרה אחת או שתיהן.

הוקי אוויר הוא משחק עם שני שחקנים. זהו משחק פופולרי בצפון אמריקה ואירופה. המשחק משוחק על שולחן הוקי אוויר בעל משטח חלק, עשוי בדרך כלל מפלסטיק או זכוכית, והשערים הם בדרך כלל בצורת חור בשני קצות השולחן.

מטרת המשחק היא להבקיע יותר שערים מיריב על ידי פגיעה בדיס עם הפטיש שלו לתוך שער היריבים.

שולחנות משחק לאירועים – כל היתרונות

רגע אחד לפני שאתם מחליטים לוותר על שולחנות משחק לאירועים, כדאי להכיר את כל היתרנות שיש לשולחנות משחק.

אולי הבאנו לכם כאן רק כמה דוגמאות של שולחנות המשחק הכי נפוצים שיש שהם אלו שבדרך כלל כולם בוחרים, אבל אצלנו תוכלו למצוא גם עמדות מולטימדיה לאירועים, אטרקציות נוספות כמו מגנטים לאירועים ועוד המון דברים ממש מיוחדים שיהפכו את האירוע שלכם להרבה יותר ממושלם עבורכם וכמובן עבור האורחים שלכם.

גיבוש חברתי:

אם חשבתם שהזמנת שולחנות משחק לאירועים הם רק "עוד אטרקציה" תתפלאו לגלות ששולחנות המשחק גם יוצרים אינטרקציה חברתית שגורמת לגיבוש. לא חייב לבחור דווקא בשולחנות משחק קבוצתיים, גם שולחנות המשחק שהם 1 על 1 יכולים ליצור קרבה וחיבור שאלו מובלים לגיבוש. לא פעם דווקא החוויות הקטנות האלו של משחק קצר באירוע יוצרים פתיחות וחברות עמוקה מאוד.

אין צורך בתוכן נוסף

הרבה פעמים שמתכננים אירוע, רוצים גם למלא אותו בתוכן ועוד כמה דברים שיהפכו את האירוע ליותר מעניין. ואז מתחילים לחשוב על כל מיני אפשרויות שהאפשרויות האלו לא פעם גם מצריכות מכם להגיע להוצאות הרבה יותר גבוהות. בשביל זה שאתם מזמינים אטרקציה מיוחד לאירוע כמו כמה שולחנות משחק אתם גם ממלאים את האירוע בתוכן מיוחד וגם יכולים לחסוף כמה מאות שקלים ולפעמים גם אלפי שקלים.

התשובות לכל השאלות שלכם

בשביל שתהיו רגועים ותדעו בדיוק מה זה אומר שמדברים על שולחנות משחק לאירועים, מה אתם מקבלים והכי חשוב גם כמה אתם משלמים על זה, אספנו את השאלות המרכזיות ביותר והבאנו לכם את התשובות המקצועיות והמלאות ביותר כמו שרק אנחנו בחברת סלברייט אטרקיות לאירועים יכולים לתת לכם בזכות הניסיון והוותק שלנו בתחום הפקת אטרקציות לאירועים.

המחיר של השכרת שולחנות משחק לאירועים בכפר סבא משתנה בין החברות. בגלל שאין מחירון קבוע כל חברה שמספקת שירות של אטרקציו יכולה לקבוע לעצמה את המחיר. 

אנחנו בסלברייט מביאים לכם את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר והוא החל מ 99 ש"ח בלבד לכל שולחן משחק! אתם יכולים לקבוע את כמות שולחנות המשחק ואתם יכולים לדעת בדיוק שתקבלו מחיר הוגן ומשתלם במיוחד.

המחירים הזולים ביותר בלי להתפשר על האיכות, השירות והכי חשוב על המקצועיות שרק אנחנו יכולים להביא לכם.

יש כמה דרכים להשיג מחיר זול יותר ואתם לא צריכים להתפשר על האיכות בשביל שזה יקרה.

הדרך הטובה ביותר היא לחפש כמה שיותר קרוב. אם נניח אתם חוגגים אירוע בכפר סבא, כדאי להזמין חברה מקצועית מאזור כ"ס, הסיבה היא שבכל הובלה לוקחים בחשבון את עלויות וזמני הנסיעה. אם תזמינו לדוגמה שולחנות משחק לאירועים בראשון לציון, תהיו בטוחים שהמחיר יהיה יותר גבוה בכמה מאות שלקים בגלל עלויות וזמני הנסיעה. אנחנו חברה שמספקת שירות באזור כ"ס ולכן אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לתת לכם מחירים הרבה יותר הוגנים ומשתלמים.

חיפוש

תוכן עניינים

אהבתם? שתפו...
Call Now Button