שולחנות משחק ליום הולדת

שולחנות משחק ליום הולדת

מחפשים שולחנות משחק ליום הולדת ? רוצים לקבל מחיר הוגן ומשתלם במיוחד? אתם במקום הנכון! אצלנו בסלברייט תמצאו כל מה שאתם צריכים ליום הולדת מושלם ומיוחד עם המון שולחנות משחק והכי חשוב מחיר הוגן ונוח לכל כיס.

אז גע אחד לפני שאתם מחפשים מה להוסיף ליום הולדת שאתם חוגגים, או איך להפוך כל אירוע ליום הולדת מיוחד, אצלנו תמצאו המון אטרקציות לאירועים וגם שולחנות משחק מיוחדים ואיכותיים.

אנחנו חברת סלברייט גאים להיות החברה המובילה והמקצועית ביותר להפקת אטרקציות ליום הולדת, בין היתר תמצאו אצלנו מגוון רחב של הפעלות והכל תוך הקפדה על סטנדרטים מחמירים במיוחד של שירות ובטיחות.

רוצים להכיר אותנו קצת יותר? בקרו בעמוד אודות שלנו בלחיצה כאן.

סוגי שולחנות משחק ליום הולדת

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של המון שולחנות משחק לאירועים, גם ליום הולדת ובינהם:

  • הוקי שולחן
  • כדורגל שולחן
  • שולחן פינג פונג
  • שולחנות ביליארד/פול

שולחנות משחק לאירועי ימי הולדת – המדריך המלא

אם אתם מתכננים יום הולדת ורוצים להפוך אותו למיוחד ומעניין עבור כל הגילאים, כדאי לכם לשקול לשכור שירות הצבת שולחנות משחק. הצבת מגוון שולחנות משחק ופעילויות במהלך האירוע תוסיף המון כיף ותרומת השתתפות לאורחים שלכם, וגם תוריד מכם את הטרחה בהכנות ובניקיון בסוף.

קיימים סוגים רבים של שולחנות משק אהובים שניתן לשכור ליום הולדת. הפופולריים שבהם הם שולחנות למשחקי פינג פונג, ביליארד, הוקי שולחן וכדורגל שולחן.

היתרונות של הצבת שולחנות משחק ביום הולדת

ראשית, זה מוסיף ממד כיפי ומגבש לאווירת האירוע. בני כל הגילאים אוהבים משחק, וזה יעודד אינטראקציה בלתי אמצעית בין האורחים. שנית, שולחנות המשחק מציעים מגוון פעילויות – כל אחד ימצא משהו לפי הטעם והגיל שלו. שלישית, השירות שלנו חוסך ממכם את כל הטרחה שבהשגת ציוד המשחק, הקמתו ופירוקו בסוף האירוע. רביעית, שילוב שולחנות משחק הופך את יום ההולדת לשונה ומיוחד יותר.

אז מה כדאי לבדוק ולקחת בחשבון בעת הזמנת שירות שולחנות משחק? ראשית כל חשוב לבדוק מה התקציב המתוכנן שלכם לפעילות וכמה שולחנות אתם צריכים בהתאם למספר האורחים.

חשוב גם לברר פרטים לגבי אספקה ואיסוף של השולחנות והמשחקים – האם זה כלול במחיר או מחייב תוספת תשלום.

לסיכום, שילוב שולחנות משחק ליום הולדת יוסיף עניין וכייף לאורחים שלכם מכל הגילאים. מומלץ לקרוא ביקורות ולהשוות בין החברות לפני שבוחרים את השירות המתאים לתקציב ולצרכים של האירוע. בכך תוכלו ליהנות גם אתם כמארחים מהפעילות בלי כל הטרחה והלחץ. שיהיה מזל טוב ויום הולדת מהנה!

למה דווקא סלברייט?

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו? הרי יש המון חברות שמספקות שירות מעולה עם מחיר הוגן. אבל למה דווקא אנחנו?

כי אצלנו תמצאו הכל

אתם לא צריכים לסגור מול מספר נותני שירות, אצלנו תמצאו כל מה שאתם צריכים לאירוע שלכם תחת קורת גג אחת.

כולל אפשרות של הוספת אטרקציות נוספות כמו מגנטים ליום הולדת, צילום של האירוע והפעלות מיוחדות נוספות. רוצים גם עוגה מעוצבת ליום הולדת? גם את זה תוכלו למצוא אצלנו!

ניסיון של שנים

ליום הולדת הבא שאתם חוגגים, אנחנו מביאים איתנו לא רק את הציוד המשוכלל והמתקדם ביותר, אלא אנחנו מביאים איתנו בארסנל גם ניסיון של שנים.

הניסיון שלנו בא ליידי ביטוי ביכולת שלנו להתאים לכם חבילה משתלמת, לתת לכם שירות טוב וכמובן להיות זמינים עבורכם בכל שלב.

ליווי צמוד ואישי במהלך האירוע

אנחנו בסלברייט לא רק מציבים שולחנות משחק, אלא בכל אירוע יש לכם איש צוות צמוד שמלווה אתכם בכל שלב. עוזר לתפעל ולתת מענה בכל שלב.

ככה שאתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהכל "מתקתק" בצורה הטובה ביותר.

שולחנות משחק – מה בודקים לפני שסוגרים

אתם בדרך לחגוג אירוע יום הולדת, אין ספק שזאת שמחה גדולה מאוד ומלווה בהמון התרגשות. בשביל שתוכלו לחגוג את האירוע בצורה מושלמת, אתם צריכים כמה הסברים קטנים שיעזרו לכם להבין איך לבחור נכון את שולחנות המשחק באירוע שאתם מפיקים. 

הגודל של המקום וכמות המוזמנים : הדבר הראשון שמדובר על הצבת שולחנות משחק הוא להבין האם יש בכלל מקום באולם לאותם שולחנות וזה לא יוצר מצב של צפיפות שיכול לגרום לכך שבמקום שהשולחנות יהפכו את האירוע למיוחד הם יצרו מצב שאין מקום לזוז. למה חשוב לקחת בחשבון את כמות המוזמנים? הסיבה שצריכים לדעת כמה מוזמנים יש לכם באירוע היא בגלל שיהיה מקום בין כל השולחנות משחק בהתאם לגודל של המקום וגם שיהיה מספיק שולחנות משחק לכל האורחים ביום הולדת שאתם חוגגים. 

סוג שולחנות המשחק : יש המון סוגים של שולחנות משחק לאירועים, יש גם עמדות מולטימדיה מיוחדות שהן נכנסות בתוך הקטגוריה של שולחנות משחק. אז צריכים להכיר את הסוגים של שולחנות משחק שיש ושיתאימו לאירוע כמו יום הולדת, גם חשוב שהשולחנות האלו יתאימו כמה שיותר לקונספט של היום הולדת וגם לגיל של החוגגים שהם יוכלו באמת להנות מהשולחנות האלו והם לא רק יעמדו שם בלי שאפאחד נהנה מהם.

לתזמן כמה שיותר נכון את האירוע : שולחנות משחק לאירועים דורשים גם זמן לשחק בהם. זה לא מספיק רק להציב שולחנות משחק, אתם צריכים שיהיה מספיק זמן לשחק איתם. בשביל זה כדאי מאוד לקחת בחשבון את כל האלמנטים הנוספים שאתם רוצים שיהיו באירוע. אם למשל הזמנתם הפעלה ליום הולדת אז אתם צריכים שהיא תוכל להשתלב כמה שיותר טוב עם האלמנטים האחרים וביניהם גם שולחנות משחק לאירועים.

מחיר החבילה ומה מקבלים : יש המון חבילות של השכרת שולחנות ליום הולדת, יש חבילות בסיסיות מאוד שבדרך כלל כוללות בתוכן זמן השכרה קצר יותר וכמות שולחנות מעטה. לפעמים כמות קטנה מידי של מתחת ל 3-4 שולחנות משחק לא תיצור את האפקט הנכון שאתם רוצים וגם זה שוב חוזר לסעיף הראשון שהוא כלל בתוכו את האלמנט של המקום שיש לכם בשביל להציב את כל שולחנות המשחק וזה בהחלט קריטי להצלחת האירוע. שאתם מקבלים הצעת מחיר אתם צריכים לבדוק כמה שולחנות יש, כמה זמן נמצאים איתכם באירוע, מהם סוגי השולחנות. אחרי שאתם יודעים את הדברים האלו זה יעזור לכם גם לעשות השוואת מחירים נכונה וגם להצליח להפיק את האירוע בצורה הכי טובה שיש. כי השכרת שולחנות משחק ליום הולדת עושים עם החברה המקצועית ביותר שיכולה לספק לכם שירות מעולה, מגוון רחב של שולחנות משחק והכי חשוב מחירים הוגנים. 

חיפוש

מאמרים אחרונים שעלו

תמונות מהאירועים במיוחדים שלנו
אהבתם? שתפו...
Call Now Button