אטרקציות מיוחדות לבת מצווה_640x425

אטרקציות מיוחדות לבת מצווה

אתם חוגגים בת מצווה בשעה טובה והמון מזל טוב.

אבל אין ספק כי אירוע בת מצווה הוא אירוע שמחייב שיהיו בו המון אטרקציות מיוחדות לבת מצווה.

הפעם נציג לכם את רשימת האטרקציות שאתם חייבים להכיר בכדי להפוך את האירוע שלכם למיוחד.

מתוך המון אטרקציות לאירועים יש אטרקציות מיוחדות שיכולות להתאים רק לאירועי בת מצווה, אבל יש גם המון אטרקציות שמעבר לזה שהן מתאימות להמון סוגים של אירועים, עדיין הייחוד של אותן אטרקציות בא ליידי ביטוי דווקא באירוע בת מצווה.

יש מקרים בהם אתם תחגגו את האירוע שלכם במוקמות כמו מועדונים לבת מצווה ואז אתם תקבלו גם חבילת אטרקציות, אבל לא כל מועדון בת מצווה יכול לתת לכם את כל האטרקציות המיוחדות ואתם תצטרכו לוודא מה אתם מקבלים בחיבלת בת מצווה של אותו מועדון.

אטרקציית סלפי אינסטגרם

אטרקצית סלפי אינסטגרם היא אטרקציה שכוללת בתוכה עמדת צילום, אותה עמדת צילום עושה אפקטים מיוחדים וכל מי שנמצא בעמדה יכול באופן מיידי לשתף את החוויה שלו מהאירוע שהוא נמצא בו.

ברוב המקומות לבת מצווה אתם לא תמצאו עמדות ואטרצקציות מהסגנון הזה, הסיבה לכך היא שמדובר באטרקציה שהיא יחסית מתקדמת ויקרה ואתם צפויים לראות שולחנות משחק פשוטים ביותר במועדוני בת מצווה, כמו עמדה של סנוקר, הוקי אוויר ועמדה של כדורגל.

מולטימידה מתקדמת

את משקפי ה VR כבר כולם מכירים, אין ספק שמי שיש לו את משקפי ה VR מבין שחווית המשחק שהוא הכיר עד היום משתנה והכל נראה אחרת לגמרי. אבל בגלל שמדובר על משחק מולטימידה מאוד יקר ומדובר גם על אירועי בת מצווה, אז מבינים שעובדים עם נערים שעלולים לגרום נזק מאוד גדול לאותם עמדות מולטימדיה מתקדמות, מה שאתם צפויים למצוא יכול להיות עמדות של XBOX או של פלייסטישיין ואולי גם כמה מהמשחקים הנפוצים והמוכרים ביותר שבתקווה והם מעודכנים לשנת 2023. (נכון לכתבית שורות אלו).

אטרקציות עם כניסה מיוחדת לנערת בת מצווה

נערת בת מצווה היא מלכת הערב. כל האירוע חייב להיות עבורה הכי מושלם שיש ואין להתפשר על כך. בשביל שהאירוע יהיה עבורה הכי מיוחד ומרשים, היא חייבת שתהיה לה גם כניסה מרשימה לאירוע. זה קורה רק שיש לכם חברת הפקה מקצועית שתלווה אתכם במהלך האירוע.

או שאתם צריכים למצוא מקום באמת מיוחד, אם אתם חוגגים בת מצווה באולם אירועים, בדרך כלל לא יהיו לכם אטרקציות, אבל אם אתם חוגגים את האירוע שלכם במועדון אז יהיו לכם כל מיני חבילות.

חשוב מאוד לוודא שאתם מקבלים בתוך החבילה גם אטרקציה בסיסית של כניסה, אם אין לכם תקציב גבוה מאוד גם אטרקציה של כניסה על שטיח אדום עם כמה זיקוקים יכולה להיות מעולה העיקר לתת לילדה במהלך האירוע את ההרגשה הכי טובה שאפשר.

המאמר נכתב בשיתוף עם גלואו אירועים – המקום המושלם לאירועים מיוחדים.

חיפוש

מאמרים אחרונים שעלו

תמונות מהאירועים במיוחדים שלנו
אהבתם? שתפו...
Call Now Button