קיאק פירות לאירועים

קיאק פירות לאירועים

קיאק פירות לאירועים היא האטרקציה המיוחדת ביותר שתקפיץ את האירוע שלכם ותהפוך אותו למסיבה צבעונית ומיוחדת.

אם אתם רוצים להוסיף טעמים מיוחדים לאירוע, עם המון צבעים מיוחדים ולתת אפקט של "וואו" לאירוע שלכם, האטרקציה המיוחדת של קיאק פירות לאירועים היא זאת שתעשה לכם את העבודה בצורה הטובה ביותר!

למה דווקא קיאק פירות של סלברייט ?

שאתם בוחרים את קיאק פירות שלנו לאירוע שלכם, אתם לא רק נהנים מחוויה צבעונית, אלא אתם נהנים מהפירות האיכותיים והטריים ביותר ! אנו בוחרים בקפידה את הפירות הטובים ביותר, אנו מקפידים על חיתוך נקי וסטרילי של הפירות והכל בכדי שכל אורח יוכל להנות מהטעמים המיוחדים והמזינים של הפירות.

חשוב לזכור, כי בתקופה האחרונה אנו עדים לכך שהמועדות לתזונה בריאה היא עם עלייה גבוה מאוד. בזמן שבכל אירוע אתם תראו שמגישים כמובן הרבה מאוד קינוחים, הרבה בוחרים דווקא שלא לאכול את הקינוחים אלא הם מעדיפים את הפירות בתור קינוח. לכן, אם אתם רוצים לתת לאורחים שלכם חוויה מיוחדת יותר ולתת להם להרגיש את החוויה המיוחדת הטובה ביותר, כדאי מאוד להוסיף קינוחי פירות ולא רק את הקינוחים המסורתיים של העוגות.

קיאק פירות קטן – כזה שיתאים גם לאירועים קטנים

אם אתם חוגגים אירוע קטן, לא תמיד אתם צריכים קיאק פירות ענק של 2.6 מטר. לכן, אנחנו מביאים לכם את האפשרות של קיאק קטן יותר לאירועים שבהם אין צורך להשקיע תקציב גדול מאוד בשביל להביא קיאק ענק שמכיל המון פירות.

השילוב המושלם של פירות ודברים טובים ובריאים

בכל קיאק אנחנו בסלברייט המומחים המובילים להפקת אטרקציות לאירועים, אנחנו לא רק מביאים לכם פירות טריים, אלא בכל פעם אנו משלבים גם אגוזים בריאים, ואפילו בקיץ כל קיאק מגיע עם ארטיקים של פירות מרעננים, כוסות של שייק פירות, כוסות של ברד פסיפלורה והכל בשילוב מיוחד של פירות במגוון טעמים מיוחדים. רוצים לשלב גם מתוקים? גם את זה תוכלו לקבל, אפשרות להוסיף קרמבו, וופלים מצופים, סוכריות גומי במגוון טעמים.

קיאק פריות העונה

חשוב לזכור, שאתם מחפשים שירות של קיאק פירות לאירועים, אתם צריכים לקחת בחשבון שבכל עונה יש את הפירות שלה. לכן, מחיר של השירות יכול להשתנות ולעלות בהתאם לסוגי הפירות, השילובים שרוצים להוסיף ואת האלמנטים הנוספים.

למלא בכל פעם שצריך

אחד היתרונות המרכזיים שאתם בוחרים בנו לאירוע שלכם הוא שאנחנו תמיד ממלאים את הפירות שהם נגמרים. ככה שלא משנה כמה האורחים שלכם אוהבים להתפנק על פירות איכותיים וטריים, אנחנו נאד שהפינוק לא יעצור וכל אחד יוכל להנות כמה שהוא רוצה מהפירות הטעימים שלנו ובהמון אהבה ויד רחבה נדאג לאורחים שלכם להנות פירות טעימים.

הרבה יותר מעוד תוספת מרעננת לאירוע

קיאק פירות הוא לא רק תוספת טעימה ומרעננת לאירוע, אלא גם אטרקציה מרהיבה וייחודית. מדובר בקיאק אמיתי שעבר הסבה מיוחדת כך שניתן להגיש עליו מגוון רחב של פירות חתוכים בצורה אסתטית ונעימה לעין.

לאיזה אירוע מתאים קיאק פירות?

קיאק פירות מתאים לכל סוגי האירועים, החל מחתונות ואירועי חברה ועד לימי הולדת, מסיבות וימי גיבוש. הוא מושלם גם לאירועים קטנים וגדולים כאחד.

היתרונות של קיאק פירות

  • אטרקציה ייחודית: קיאק פירות הוא אטרקציה מרהיבה וייחודית שתבטיח שהאירוע יהיה בלתי נשכח.
  • פירות טריים וטעימים: כל הפירות המוגשים על הקיאק הם טריים, בשלים ועסיסיים.
  • מגוון רחב של פירות: קיאק פירות יכול להכיל מגוון רחב של פירות שונים, כך שכל אחד יוכל למצוא משהו שהוא אוהב.
  • ניתן להתאים אותו לאירוע: ניתן להתאים את קיאק הפירות לנושא האירוע. אם אתם חוגגים אירוע חברה, אנחנו נדאג להדפיס על דפי סוכר אכילים את לוגו החברה שלכם ולשלב אותם בתוך הפירות.
  • מתאים לכל הגילאים: קיאק פירות מתאים לכל הגילאים, מהילדים הקטנים ביותר ועד למבוגרים.
  • תוספת בריאה לאירוע: קיאק פירות הוא תוספת בריאה לאירוע, שכן הוא מכיל ויטמינים ומינרלים חיוניים.

מה צריך לקחת בחשבון בעת הזמנת קיאק פירות?

  • גודל הקיאק: גודל הקיאק צריך להיות מותאם לגודל האירוע. לא תמיד זה נכון לבחור קיאק קטן, כי צריכים להבין שהקיאק הקטן לא יספיק לכל האורחים וגם אם ממלאים אותו כמה שיותר יש מצבים שאנשים מגיעים והוא כבר ריק עד שממלאים. לכן, חשוב מאוד להקפיד על התאמה של גודל האירוע וכמות המוזמנים. במקרים אחרים אפשר גם לשים שני קיאקים קטנים אחד בכל צד של האולם.
  • מגוון הפירות: ודא שהקיאק כולל מגוון רחב של פירות שונים.
  • מחיר: מחיר קיאק פירות יכול להשתנות בהתאם לגודל הקיאק, סוג הפירות והמיקום.
  • חברה מקצועית: חשוב להזמין את קיאק הפירות מחברה מקצועית ואמינה.

כמה עולה קיאק פירות? – קיאק פירות מחיר

מחיר קיאק פירות יכול להשתנות בהתאם לגודל הקיאק, סוג הפירות והמיקום. המחיר הממוצע נע בין 1,000 ל-2,000 שקלים.

חשוב לזכור, לכל קיאק פירות מחיר שונה וזה נקבע לפי גודל הקיאק, כמות המוזמנים שיש לכם באירוע וגם אם רוצים למלא בכל מחדש את הקיאק.

אנחנו תמיד ממליצים לקחת את האפשרות שבה אנו ממלאים את הפירות בשביל שאתם תוכלו לתת לאורחים שלכם להנות מכל הטוב הזה ללא הגבלה.

  • קיאק קטן – 1200 ש"ח
  • קיאק בינוני – 1600 ש"ח
  • קיאק גדול – 1900 ש"ח.

כל מילוי נוסף בהתאם למה שבוחרים, לפעמים כדאי לקחת לאירועים קטנים קיאק גדול יותר כי אז לא צריך לעשות מילוי מחדש שיכול להוביל למצב שהמחיר יותר גבוה מאשר קיאק קטן עם מילוי. עלות מילוי של קיאק קטן היא בהתאם למספר הפעמים שרוצים למלא.

אז רגע אחד לפני שאתם בוחרים, דברו איתנו ויחד נתאים לכם את מה שהכי נכון לאירוע שלכם.

חיפוש

מאמרים אחרונים שעלו

תמונות מהאירועים במיוחדים שלנו
אהבתם? שתפו...
Call Now Button