בלוקים מעץ לאירועים

בלוקים מעץ לאירועים

בלוקים מעץ לאירועים – מה זה? איך זה עובד? כמה זה עולה והאם זה עדיף על אטרקציות אחרות, כל מה שאתם צריכים לדעת על האטרקציה החדשה שכובשת את האירועים.

יש לא מעט סוגי אטרקציות לאירועים, מבין אותן אטרקציות יש את האטרקציה המובילה והמוכרת ביותר והיא לא אחרת מאשר צילום מגנטים לאירועים.

אז מה זה בכלל בלוקים מעץ לאירועים ?

בלוקים מעץ לאירועים זה בדיוק כמו צילום מגנטים לאירועים, רק שהפעם את התמונה שאתם מקבלים, היא לא על מגנט אלא על בלוק עץ.

בלוקים מעץ לאירועים

איך זה עובד?

לאירוע שלכם מגיע צלם ויחד איתו איש צוות, כמובן שאת ההכנות של הכיתוב על התמונה עושים כמה ימים לפני האירוע, למרות שאנו בחברת סלברייט אטרקציות לאירועים ממליצים לעבוד קצת אחרת עם בלוקים.

במקום לעשות מסגרת על התמונה עם הקדשה, אנו שמים חותמת מאחורי בלוק עץ שעליה יש את הכיתוב ואת ההקדשה. הסיבה היא שמדובר על תמונה כל כך יפה ומיוחדת שסביר מאוד שתהיה מוצבת בסלון של האורחים שלכם שלוקחים את התמונה.

בדרך כלל רוצים לתת תמונה מיוחדת ולא כזאת עם מסגרת, ויש את החותמת עם ההקדשה והשמות מאחורי התמונה.

הצלם מצלם את האורחים במהלך האירוע, את התמונות שהוא צילם הוא מעביר לאיש צוות נוסף שנמצא יחד איתו, לאחר מכן כל התמונות מודפסות ומדבוקות על בלוק עץ מרהיב.

את התמונות המודפסות והמודבקות על בלוק עץ מרהיב אנו מציבים בעמדה מיוחדת ברחבת הריקודים וכל אורח יכול לקחת את התמונה שלו למזכרת ולהנות ממנה.

למה דווקא בלוקים מעץ ולא מגנטים?

לא פעם עולה השאלה, למה דווקא להוסיף בלוקים מעץ לחתונה או לכל אירוע אחר, ולא להשתמש דווקא באותו שירות מוכר וידוע של צילום מגנטים לאירועים.

אחרי הכל, כולם כבר יודעים ששירות של צילום מגנטים הוא הרבה יותר זול מאשר כל שירות אחר. אבל בלוקים מעץ לאירועים מביאים איתם יתרונות רבים אחרים.

  • הצילום : מעבר לזה שיש לכם צלם באירוע, שעושים בלוקים מעץ לאירועים, אתם מקבלים גם צלם שיש לכם עוד זווית צילום במהלך האירוע.
  • הרבה יותר מרשים : בשונה מרק צילום מגנטים שזאת אטרקציה שאנחנו רואים כמעט בכל מקום היום, אפילו אם נעשה סיבוב בקניון בתקופת פורים תמיד יש שם צלמי מגנטים מטעם הקניון, מה שאומר שהאטרקציה הזאת הפכה להיות קצת "חרושה", אז אם בא לכם שינוי מרען וגם להרוויח את כל היתרונות שיש לצילום מגנטים, בלוקים מעץ זה הפתרון.
  • המחיר לא כל כך יקר : אם חשבתם שבלוקים מעץ לחתונה הם דבר יקר, אתם יכולים לחשוב שוב. אנחנו בסלברייט החברה המובילה להפקת כל סוגי האטרקציות לאירועים מביאים לכם את השירות המושלם של בלוקים מעץ לאירועים במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד.
  • הופכים את האירוע ליוקרתי הרבה יותר : האפקט של עמדה גדולה ומרשימה שמוצבת ברחבת הריקודים ועליה הבלוקים, לא רק מוסיפה לעיצוב הכללי של האירוע אלא גם הופכת אותו להיות הרבה יותר יוקרתי ומיוחד. אם אתם רוצים להפוך את האירוע ליוקרתי ולא לשלם על זה הרבה כסף, אתם יכולים להוסיף צילום בלוקים מעץ לאירוע ולהפוך אותו למשהו שהאורחים שלכם עוד לא ראו.

כמה עולה בלוקים מעץ לאירועים ?

שאלת מיליון הדולר (רק שזה הרבה, ממש הרבה פחות ממליון דולר). אבל בכל זאת, כמה יעלה לכם השירות של בלוקים מעץ לאירועים.

כמובן, שלכל חברה יש את המחיר שלה ואין מחירון קבוע. אבל בכל זאת, אנחנו מביאים לכם את המחירון שלנו שיעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל כמה תשלמו עבור שירות של בלוקים מעץ לאירועים.

כמות בלוקים מחירמידע נוסף
200 בלוקים עץ800 ש"ח המחיר כולל 200 בלוקים מעץ ובנוסף חבילת 150 מגנטים.
300 בלוקים עץ.1100 ש"ח המחיר כולל בלוקים מעוצבים בגודל 10*15 ובנוסף חבילת 150 מגנטים.
בלוקים מעץ ללא הגבלההחל מ 1500 ש"חהמחיר משתנה בהתאם לכמות המוזמנים באירוע.
בלוקים מעץ לחתונה

למה דווקא סלברייט ?

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו לעשות לכם בלוקים באירוע ?

הנה כל הסיבות לבחור דווקא בנו :

ניסיון של שנים

לכל אירוע אנו מביאים איתנו ניסיון של שנים בצילום אירועים, הניסיון שצברנו הוא זה שעוזר לנו לדעת ולהכיר את הדינמיקה בכל אירוע ולהפוך אותו למיוחד עבורכם ועבור האורחים שלכם.

שירות ללא פשרות והמון המלצות

יש לנו עשרות המלצות של לקוחות מרוצים שבורחים בנו בכל פעם מחדש.

צילום מקצועי

בשונה מאלו שבוחרים להיות "עוד אטרקציה" אנחנו בסלברייט מביאים לכם את האפשרות להנות מצילום מקצועי ברמה הגבוה הביותר.

אנו עובדים עם ציוד הצילום הטוב והמתקדם בעולם, מה שהופך את התמונות של הבלוקים לא רק ליותר יפות ומרשימות, אלא מעניק לכם עוד צלם באירוע. (לא פעם זכינו לקבל תשבוחות מלקוחות שבחרו בתמונות שלנו להיות חלק מאלבום התמונות שלהם).

חיפוש

מאמרים אחרונים שעלו

תמונות מהאירועים במיוחדים שלנו
אהבתם? שתפו...
Call Now Button