מציאות מדומה לאירועים

מציאות מדומה לאירועים

מציאות מדומה לאירועים – קדמת הטכנולוגיה אצלכם באירוע

אם עד היום הייתם רגילים לאירועים שבהם אנו רואים את אותן אטרקציות כל הזמן, בואו להכיר את האטרקציה שמביאה את העתיד הטכנולוגי אליכם לאירוע > אטרקציית מציאות מדומה לאירועים משלבת בתוכה סימולטורים מיוחדים שיצורים חוויה מיוחדת של ממד אחר עם מגוון של משחקים מיוחדים שגורמים לכם להרגיש את החוויה בעוצמה שעוד לא הכרתם.

מציאות מדומה – אטרקציה שמחוללת שינוי

אם בעבר היינו רגילים לראות את אותן אטרקציות כמעט בכל אירוע, כמו למשל שולחנות משחק לאירועים, צילום מגנטים, עמדת סלפי ואפילו לאלו שהחליטו לקחת את האירוע שלהם צעד קדימה גם ראינו שילוב של בלוקים מעץ לאירועים (שאלו אותם מגנטים לאירועים רק שהם מודבקים על בלוק עץ ולא על מגנט).

היום אנו מתחילים לראות אטרקציה שכובשת כמעט כל אירוע והיא כמובן עמדת מולטימדיה שמוצבת אצלכם באירוע.

האטרקציה הזאת כל כך מיוחדת ומרשימה ואצלנו תוכלו למצוא אותה עם מחיר הוגן ומשתלם במיוחד. מרוב שמדובר על אטרקציה מיוחדת שיש לה המון יתרונות, לא פעם אנו נתקלים בתור ארוך שנוצר שאין אחד שלא רוצה להרגיש את החוויה המיוחדת הזאת שאפשר לקבל מעמדות המולטימדיה שלנו.

למרות שנהוג לחשוב כי עמדות מולטימדיה לאירועים מחייבים מתחם מיוחד של משחקים בכדי להנות מהאטרקציה, אנחנו בסלברייט החברה המובילה בישראל להפקת מגנטים לכל סוגי האירועים מביאים לכם את האפשרות להנות מהטוב הזה אצלכם באירוע.

מה זה בכלל אטרקציית מציאות מדומה?

מדובר על אטרקציה שבה מביאים לאירוע שלכם עמדות של משקפי VR מבית META  המתקדמים ביותר, בכל אחד מאותם משקפיים מותקנים שלל משחקים מיוחדים והחדשים ביותר, ביחד עם אותם משקפיים אנו מביאים גם כסאות שמתחברים באופן אוטומטי וזזים ביחד עם מה שרואים במשחק, לכל משתמש יש ידיות שליטה שבהן הוא שולט במשחק בצורה מלאה וכל תזוזה כזאת גם מזיזה את הכסא ככה שכל אחד מרגיש את החוויה המיוחדת ביותר בצורה הטובה ביותר וממש נהנה מחוויית משחק ייחודית.

מציאות מדומה – לא רק שחקן אחד

הרבה פעמים פונים אלו רבים שרוצים להוסיף את האטרקציה המיוחד לאירוע שלהם, אחת השאלות המרכזיות היא שהם בטוחים שמדובר על אטרקציה של שחקן אחד וזה לא משהו שהם רוצים. אבל בשביל זה אנחנו בסלברייט עושים את הדברים אחרת!

אצלנו תוכלו להנות מאפשרות שאין לאפאחד אחר בתחום אטרקציות לאירועים! אנחנו מביאים לכם משחקים שהם אחד על אחד, או משחקים קבוצתיים שבהם מספר משתתפים יכולים להתמודד מול מספר משתתפים אחר במגוון משחקים לבחירה.

לאיזה אירועים מתאימה האטרקציה?

אם עד היום היה נהוג לחשוב שאטרקציות מסיומות מתאימות רק לסוגים ספציפיים של אירועים, היום הדברים השתנו והיום אפשר להתאים לכל אירוע לא מעט סוגים שונים של אטרקציות. גם אטרקציית מציאות מדומה לאירועים יכולה להתאים כמעט לכל סוג של אירוע, אפשר להציב עמדות מציאות מדומה גם באירועים כמו חתונה ולהציב כבר בקבלת הפנים את האטרקציה המיוחדת ומהרשימה הזאת. בנוסף באירועים כמו ברית מילה שיש לא מעט ילדים שמדובר על אירוע צהריים, אפשר להציב עמדה שבה כל הילדים שמגיעים לאירוע יוכלו למצוא לעצמם תעסוקה בזמן שכל האורחים נהנים מחוויה של ברית מילה מיוחדת. אצלנו בסלברייט תוכלו למצוא אטרקציות לברית, לחתונה, לבר מצווה ולכל סוג אירוע שאתם חוגגים והכל עם המגוון הגדול ביותר של סוגים שונים ומיוחדים שיש רק לנו.

להפוך את האירוע לאטרקציה

בזמן שיש לא מעט סוגים שונים של אטרקציות, אתם בטח רוצים לדעת למה לבחור דווקא באטרקציה המיוחדת של מולטימדיה לאירועים ?

אז הנה כל הסיבות בגללן כדאי לכם לשלב דווקא את האטרקציה הזאת באירוע שלכם:

  • אטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של אירוע: לא משנה אם אתם מחפשים אטרקציות לאירוע חברה, בר מצווה, בת מצווה את האטרקציה המיוחדת הזאת ניתן לשלב ולהתאים לכל סוג של קהל שמגיע לאירוע שלכם.
  • מחיר הוגן ומשתלם: בשונה ממה שאתם חושבים שמדובר על אטרקציה שיש לה תג מחיר גבוה במיוחד, אנחנו מביאים לכם מהפכה במחירים של כל סוגי האטרקציות. אנחנו מאמינים שיש לנו את ההשפעה להילחם ביוקר המחיה שמגיע גם בתחום האירועים ולכן מציעים לכם חבילות הכל כלול עם מחיר הוגן ומשתלם שלא תוכלו לוותר על הוספת עמדות מולטימדיה לאירועים והכל עם שירות ללא פשרות.
  • משהו שעוד לא ראו בשום מקום אחר:  אם עד היום האטרקציה היחידה שכיכבה כמעט בכל אירוע היא צילום מגנטים לאירועים, היום הדברים משתנים ואנשים רוצים לראות גם דברים יותר חדשים, מקוריים וחדשניים.
    ללא ספק אטרקציית מציאות מדומה היא האטרקציה שמשלבת בתוכה את את כל מה שאתם צריכים בשביל שעל האירוע שלכם כולם ידברו עוד הרבה אחרי.בזמן שבכל אירוע אחר יסתובב לו צלם מגנטים כמו שכולם רגילים כבר לראות, באירוע שלכם תהיה עמדה של מציאות מדומה מיוחדת ומרשימה.

למה דווקא סלברייט ?

אתם בטח שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו לאירוע שלכם? בזמן שיש לא מעט חברות שמספקות שירות של שולחנות משחק לאירועים, אטרקציות ועד מגוון דברים אחרים. אז הנה כל הסיבות לקבל החלטה נכונה ולבחור בנו לאירוע שלכם:

ניסיון של שנים : לכל אירוע אנחנו  מביאים איתנו בארסנל ניסיון של שנים בהפקת אירועים, בזכות הניסיון שלנו אנחנו מכירים את הדינמיקה של כל אירוע ויכולים להביא לכם את האפשרות להנות מאירוע מיוחד עם ראש שקט והנאה מובטחת.

עמידה בתקני בטיחות: הרבה מאוד אטרקציות, במיוחד מציאות מדומה לאירועים דורשים חיבור למערכות חשמל. אצלנו הבטיחות היא מעל הכל! זאת אומרת שאתם יכולים להיות שהציוד שלנו איכותי, בטוח לשימוש ועומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

המלצות של עשרות לקוחות: בזכות שירות ללא פשרות, ניסיון של שנים, ציוד נקי ובעל תקני בטיחות מחמירים צברנו עשרות רבות של המלצות מלקוחות עבר שלנו שבוחרים בנו בכל פעם מחדש.

רוצים להנות ממחיר משתלם? אטרקציות מיוחדות? שירות ללא פשרות? בואו נדבר

חיפוש

מאמרים אחרונים שעלו

תמונות מהאירועים במיוחדים שלנו
אהבתם? שתפו...
Call Now Button