מתנפחי מים להשכרה

מתנפחי מים להשכרה

מחפשים מתנפחי מים להשכרה ? הגעתם למקום הנכון ! אנחנו סלברייט חברת אטרקציות לאירועים מציעים לכם מגוון מתנפחי מים מיוחדים להשכרה וכל זה עם מחיר הוגן ומשתלם במיוחד שכולל משלוח עד אליכם, איש צוות מקצועי שמתפעל עבורכם את הכל ואתם רק צריכים לבוא עם בגד ים ולהנות מחוויה מיוחדת של מתנפחי מים מכל הסוגים.

הקיץ מביא את האטרקציות המיוחדות

אין ספק שאירועי קיץ מחייבים לא פעם אטרקציות שמשלבות משהו שירענן קצת את האווירה, בשביל זה אנחנו בסלברייט מביאים לכם אפשרות של השכרה מגוון אטרקציות מים מיוחדות שכוללות מגלשות מים מתנפחות, בריכות מים, מגלשות קצף מיוחדות, מגלשות אקסטרים ועוד.

אטרקציות מים מיוחדות – בטיחות מעל הכל

חשוב לזכור שאתם בוחרים אטרקציות מים, אחד הדברים החשובים ביותר הוא הבטיחות של האורחים שלכם באירוע. בשביל לשמור על הבטיחות חשוב למצוא חברה מקצועית שתעניק לכם בטיחות מלאה. הסיבה לכך היא שכל המתנפחים מחוברים למערכת חשמל שמנפחת אותם באופן קבוע, בנוסף יש שילוב של מים ולכן אסור בשום אופן להקל ראש בבטיחות של המתקן שאתם בוחרים.

אנחנו בסלברייט עובדים עם הציוד בעל תווי התקן המחמירים ביותר, הכל בכדי לשמור על חוויה מהנה ובטוחה.

לא רק הבטיחות של המתקנים חשובה, אלא אתם צריכים לקחת בחשבון גם את השירות שאתם מקבלים. אצלנו, אתם רק צריכים להנות עם ראש שקט. אנחנו נדאג להכל ! יגיע איש צוות מקצועי שירכיב את המתקנים, יתפעל אותם ויהיה צמוד אליכם בכל רגע באירוע.

יש הרבה מקרים שבהם אנשים רוצים לחגוג אירוע בחוץ ורוצים לחבר גנרטור למתקן מים מתנפח, בשום אופן אנו לא ממליצים לעבוד עם גנרטור חשמל בגלל הבטיחות. לכן, אם אתם רוצים להזמין את השירות חשוב לוודא שיש נקודת חשמל תקנית ולא להזמין גם גנרטור.

התאמה לסוג האירוע והשטח

צריך לזכור שמתנפחים הם אטרקציה יחסית גדולה שמצריכה שטח מתאים. אם יש לכם שטח קטן אי אפשר לשים מתנפחים גדולים מאוד. בשביל זה לפני שאתם בוחרים את סוג המתנפח שאתם רוצים לאירוע, כדאי מאוד לדבר איתנו לפני זה ואנחנו נתאים לכם את הסוג שהכי מתאים לכם.

דגשים חשובים לבחירת מתנפחי מים להשכרה:

גודל המתנפח: חשוב לבחור מתנפח בגודל המתאים למקום בו הוא יוצב. אם המתנפח גדול מדי, הוא עלול להיות קשה להתקנה ולתפעול, ואם הוא קטן מדי, הוא לא יהיה מספיק כיף עבור המשתמשים.

סוג המתנפח: ישנם סוגים רבים ושונים של מתנפחי מים, כגון מתנפחי קפיצה, מתנפחי גלישה, מתנפחי מים עם מזרקות ועוד. חשוב לבחור את סוג המתנפח המתאים ביותר לצרכים ולאופי האירוע. למשל אם מדובר על אירוע לילדים קטנים לא כדאי לקחת מתנפח אקסטרים.

בטיחות המתנפח: חשוב לוודא שהמתנפח בטיחותי לשימוש. יש לבדוק את התקן הבטיחות של המתנפח ולוודא שהוא תקין.

מחיר המתנפח: מחירי מתנפחי המים משתנים בהתאם לגודל, סוג ובטיחות המתנפח. חשוב לבחור מתנפח במחיר המתאים לתקציב שיש לכם לאירוע ואם יש גם אפשרות לשלב כמה סוגים שונים.

פרטים נוספים על כל אחד מהדגשים:

גודל המתנפח:

גודל המתנפח נקבע לפי מספר המשתתפים המומלץ בו. לדוגמה, מתנפח קפיצה בגודל 10×10 מטר יכול להכיל עד 20 משתתפים. חשוב לבחור מתנפח בגודל המתאים למקום בו הוא יוצב. אם המתנפח גדול מדי, הוא עלול להיות קשה להתקנה ולתפעול, ואם הוא קטן מדי, הוא לא יהיה מספיק כיף עבור המשתמשים.

סוג המתנפח:

ישנם סוגים רבים ושונים של מתנפחי מים, כגון מתנפחי קפיצה, מתנפחי גלישה, מתנפחי מים עם מזרקות ועוד. כל סוג מתנפח מתאים לצרכים שונים. לדוגמה, מתנפחי קפיצה הם מתנפחים פופולריים מאוד, ויכולים לספק שעות של הנאה לילדים ומבוגרים כאחד. מתנפחי גלישה הם מתנפחים מתקדמים יותר, המתאימים למשתמשים מנוסים יותר. מתנפחי מים עם מזרקות הם מתנפחים לילדים קטנים, המאפשרים להם לשחק במים וליהנות ממגוון מזרקות.

בטיחות המתנפח:

חשוב לוודא שהמתנפח בטיחותי לשימוש. יש לבדוק את התקן הבטיחות של המתנפח ולוודא שהוא תקין. מתנפחים מים חייבים לעמוד בתקן הבטיחות הישראלי, EN 15649:2017.

מחיר המתנפח:

מחירי מתנפחי המים משתנים בהתאם לגודל, סוג ובטיחות המתנפח. מחירי מתנפחי קפיצה קטנים מתחילים ב 200 ש"ח, ומחירי מתנפחי מים גדולים ומשוכללים יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים. חשוב לבחור מתנפח במחיר המתאים לתקציב.

חיפוש

מאמרים אחרונים שעלו

תמונות מהאירועים במיוחדים שלנו
אהבתם? שתפו...
Call Now Button